اجازه ورود به ایرانی هایی که کارت اقامت در ترکیه دارند از مرز سرو

پایگاه خبری اداره کل راه داری و حمل ونقل جاده ای استان آذربایجان غربی از باز شدن این مرز برای ورود ایرانی هایی که کارت اقامت ترکیه دارند خبر داد . تردد از پایانه مرزی سرو محدود به مسافران پیاده است.

به گزارش اینجا استانبول  مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: پایانه مرزی سرو بعنوان یکی از مهمترین گذرگاه های زمینی ایران با کشور ترکیه به شمار می رود که بدلیل مشکلات امنیتی موجود در کشور ترکیه در شهریور ماه سال جاری از سوی کشور مقابل بسته و در اواخر مهر ماه نیز تنها برای تردد مسافران پیاده بازگشایی شد.

عبدالحسین علی اکبری ادامه داد: در شرایط کنونی تردد ناوگان ترانزیتی و مسافری بدلیل آسیب دیدگی زیرساخت هایی همچون راههای مواصلاتی ناشی از درگیری های داخلی کشور مقابل امکان پذیر نیست اما در کشور ایران هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی، خدمات دهی و زیرساختی برای پذیرش ناوگان حمل و نقل بین المللی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روند ورود و خروج مسافران پیاده از پایانه مرزی سرو عادی است، یادآور شد: روزانه به طور متوسط 740 نفر مسافر پیاده از این مرز تردد می کنند و انگیزه بیشتر مسافران بنا بر ضرورت و انجام امور اقتصادی و تجاری است.​

منبع خبر :  اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان آذربایجان غربی 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
captcha